.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهین‌های کوچک‌زاده به طراحان استیضاح
مهدی کوچک زاده، نمایندگانی را که به انتصاب یک فرد متهم و تحت تعقیب قضایی به ریاست سازمان تامین اجتماعی اعتراض و طرح استیضاح وزیر کار را مطرح کرده اند، مورد انواع اهانت قرار داد. به گزارش شمال نیوز، این نماینده تهران در گفت وگو با سایت روزنامه ایران عنوان کرد: استیضاح کنندگان وزیر کار یا بهره هوشی و عقلی کمی دارند یا سیاسی کار هستند!

وی در ادامه مدعی شد: بنابر ادعای این افراد در صورت موفق بودن استیضاح ، آقای مرتضوی از پستش بر کنار نمی شود بلکه ممکن است رئیس جمهور وی را به سرپرستی وزاتخانه تعاون ،کار، و امور اجتماعی نیز منصوب کند .

کوچک زاده ادامه داد: از دیدگاه خود این استیضاح کنندگان چنین وضعیتی بدتر از وضع موجود خواهد بود لذا معتقدم هیچ عاقلی کاری نمی کند که وضع موجود به وضعیت بدتر تبدیل شود.

وی در توهین دیگری اضافه کرد: با توجه به این مسائل استیضاح کنندگان یا دچار نقصان در عقل هستند و یا اینکه سیاسی کاری می کنند.

گفتنی است،سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که در پرونده حادثه کهریزک متهم بود، در زمینه‌های «معاونت در قتل»، «نقض حقوق شهروندی» و «هتک حیثیت ناجا» تفهیم اتهام شده است و احتمالا به زودی به محاکمه خواهد رسید.

پرونده مرتضوی همچنان باز است

سخنگوی دستگاه قضا در نشست اخیر خود در پاسخ به سؤالی درباره اینکه برخی از رسانه‌ها خبری درباره احضار مجدد سعید مرتضوی به دادسرا منتشر کرده بودند، گفت: پرونده مورد نظر شما همانطور که قبلا هم گفته‌ام همچنان باز است و در حال رسیدگی.

محسنی‌اژه‌ای گفت: پیش از این نیز گفته بودم که برای این فرد قرار منع تعقیبی صادر شد و این قرار به دادگاه رفت اما توسط شکات مورد اعتراض قرار گرفت و به این ترتیب دادگاه قرار منع تعقیب را نقض کرد.

وی گفت: زمانی که قرار منع تعقیب نقض می‌شود معنی آن این است که پرونده مجددا به دادسرا برمی‌گردد و به طبع آن این فرد مجددا تعقیب می‌شود.  
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1391
از کسی که عنوان نمایندگی را یدک می کشد اینگونه حرف زدن مایه تاسف است. کسی مرگ چند نفر را به دروغ مننژیت اعلام می کند تا خود را تبرئه کند باید در زندان باشد نه مدیر سازمان تامین اجتماعی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.